We mogen weer!! Herstart competitie per 26 januari

Geplaatst 27-01-2022

Geplaatst door Tim van der Weert

Na de persconferentie van afgelopen dinsdag kwam het goede nieuws: we mogen weer wedstrijden gaan spelen, de kantine mag open en er is zelfs weer publiek welkom. Heel erg fijn!!

De breedtekorfbal start aankomend weekend weer met de wedstrijden volgens het oorspronkelijke programma. De teams in wedstrijdkorfbal ( S1, S2, A1, A2, B1 & C1) krijgen een nieuwe poule indeling en programma. Het wedstrijdprogramma volgt zo snel mogelijk in de KNKV app. Hoe deze indeling precies werkt kan je vinden in een eerder bericht wat we hebben gepubliceerd.

Zoals we allemaal hebben gemerkt zijn de besmettingen nog steeds hoog en zijn er veel spelers/speelsters die zelf besmet zijn of in quarantaine moeten. De komende weken vraagt dit dan ook flexibiliteit van alle teams. Probeer waar het kan andere teams te helpen en te kijken hoe we allemaal weer kunnen genieten van wedstrijden spelen.

Krijg je de bezetting toch niet rond of loop je tegen een ander probleem aan neem dan contact op met de Technische Commissie (technische-commissie@kvfortissimo.nl). Dan kijken we samen of er een oplossing gevonden kan worden. Per categorie zijn er verschillende aanspreekpunten:

• Angelique Lak: Senioren
  • Tim van der Weert: A-jeugd, B-jeugd & Midweek
  • Joëlle Rehorst: C-jeugd & D-jeugd
  • Ellis Hessing: E-jeugd & F-jeugd

Alle verzoeken en vragen vanuit de tegenstander worden afgehandeld via het wedstrijdsecretariaat: wedstrijdsecretariaten@kvfortissimo.nl

Ondanks dat we weer veel mogen zijn er nog wel een paar regels. Het coronabeleid van Fortissimo kan je hier vinden.

• Bert Varwijk
  • Britt Verweij