Coronacoordinatoren gezocht

Geplaatst 04-10-2020

Geplaatst door Webmaster

Op advies van diverse leden heb ik de corona-diensten op trainingsavonden gesplitst.
Nog niet alle diensten zijn ingevuld. Het zou fijn zijn als leden (of ouders van leden) willen helpen deze diensten in te vullen.
Op een trainingsavond kost het je maximaal 1,5 uur. Op de midweek-avond 2 uur.
Wat is de rol van de corona-coördinator ?
  • Als er voor jouw dienst geen andere dienst is dan open je het park. Sleutel is op te halen bij Johan en Dorien Boer (Kijk even in de ledenlijst voor het adres)
  • Je maakt de voordeur open voor eventueel gebruik van de toiletten.
  • Je zet de handgel bij de ingang en houdt in de gaten dat iedereen zijn handen reinigt als ze op het park komen.
  • Je bewaakt dat er geen mensen het park op komen die daar volgens het corona-beleid niet mogen komen.
  • Als spelers en trainers voor of na de training de 1,5 meter regel niet toepassen dan help je ze daaraan herinneren.
  • Als er direct na jouw dienst geen volgende dienst is dan sluit je het de voordeur en het hek af en breng je de sleutel terug naar Johan en Dorien Boer.
  • Als er vragen zijn bel je Johan (0655144457)