Begin het jaar goed en schrijf je in voor een bardienst

Geplaatst 10-12-2019

Geplaatst door Jan Rutten

Beste (ouders van) Fortissimo-leden,

Het barrooster voor het zaalseizoen in 2020 is beschikbaar op de website (https://www.kvfortissimo.nl/barrooster).
(Zie ook https://www.kvfortissimo.nl/blog/2018/08/verplichte-bardiensten-voor-ouders-van-spelende-leden).

Alle spelende leden (vanaf 16 jaar, anders je ouders) worden met plezier uitgenodigd om een bardienst uit te zoeken in het barrooster.

(Ouders van) Leden die nog geen bardienst gedraaid hebben worden nadrukkelijk uitgenodigd om zich in te schrijven.

Als je zelf een bardienst uitzoekt, voorkom je dat je een bardienst toegewezen zal worden.

Begin het jaar goed, en schrijf je in.

Met de rode pijltjes bij het weeknummer (<< en >>) kunt u door de weken bladeren.
Voor de duidelijkheid nogmaals de procedure :
  • U kunt een bardienst reserveren door in te loggen op de website, naar het barrooster te gaan en bij de gewenste bardienst op de vraagtekens (???) te klikken. Als daarna op “OK” wordt geklikt is de bardienst gereserveerd. (Heeft u nog geen account voor de website of weet u dat niet meer dan kunnen de webmasters u daarmee helpen (webmaster@kvfortissimo.nl).
  • Als het reserveren op de website niet lukt mag er gemaild worden naar de kantinecommissie (kantinecommissie@kvfortissimo.nl). Als iemand anders echter de door u gewenste bardienst reserveert voordat de kantinecommissie dit kan doorvoeren op de website, dan gaat die ander voor. Pas als een bardienst op de website gereserveerd staat is het definitief.
  • Vanaf maandag 18 november is de inschrijvingsperiode afgelopen en zal de kantine-commissie de nog openstaande bardiensten tot eind maart op willekeurige wijze invullen met leden die zich nog niet hebben ingeschreven. LET OP: Hierbij wordt geen rekening gehouden met het speelschema of andere clubverplichtingen. Er wordt uiteraard wel rekening gehouden met reeds eerder ingevulde bardiensten.
  • Halverwege januari krijgt u weer een mail om het 2e deel van de zaalperiode ingepland te krijgen. Uiteraard mag u al verder inplannen dan eind januari.
  • Ruilen van diensten is de eigen verantwoordelijkheid. Wel graag de kantinecommissie op de hoogte brengen, maar degene die op het barrooster staat blijft verantwoordelijk.
Voor de bardiensten zelf geldt dat iedere dienst zo’n 3 uur duurt. Ook voor de mensen die dit nog nooit eerder hebben gedaan zal het geen probleem zijn. Er is altijd iemand van de kantinecommissie beschikbaar om uitleg te geven en we proberen zoveel mogelijk ervaren mensen te koppelen aan mensen die voor het eerst draaien. Een bardienst kan ook betekenen dat er in de keuken gewerkt wordt om eten (tosti’s, frituur etc ) klaar te maken.
Als u zich voor het eerst aanmeldt voor een bardienst, maar u weet niet wat er van u verwacht wordt, neem dan even contact op met de kantinecommissie (kantinecommissie@kvfortissimo.nl).
Vrijwillig meer bardiensten draaien mag natuurlijk ook altijd. We proberen om deze manier de gaten te vullen, maar we willen onze trouwe helpers natuurlijk niet wegjagen.
We gaan er van uit dat we weer een top zaalseizoen tegemoet gaan met veel gezellige competitiedagen.

Met vriendelijke groet, mede namens de andere kantinecommissieleden
Jan Rutten

• Rick de Kuijer