Nieuwe sponsoren!

Geplaatst 06-06-2024

Geplaatst door Nicole van Schaik

De selectie mocht vorige week mooie nieuwe inschietshirts ontvangen! De sponsor die je voorop ziet hebben we te danken aan Richard van der Lee (de vader van Jasper) van “van der Lee Onderhoud & Renovatie” en de sponsor op de rug “visdeal.nl” hebben we te danken aan Stef van Veenendaal. De selectie is heel erg blij met de mooie inschietshirts van de nieuwe lijn van Hummel. Sinds de nieuwe shirts heeft de selectie al 2 keer mogen winnen! Zaterdag zullen ze de laatste wedstrijd thuis spelen en te zien zijn in de nieuwe shirts. Het 2e zal laten zien waarom zij de kampioen zijn en het 1e speelt nog een belangrijke wedstrijd om handhaving en misschien zelfs promotie. Komen jullie de selectie ook aanmoedigen?

• Corrie van Dijk
  • Maylinn Pieneman