Bestuurlijk Natuurlijk Juni 2024

Geplaatst 06-06-2024

Geplaatst door Johan Boer

Bestuurlijk Natuurlijk
Maandelijks komt het bestuur bij elkaar. Tijdens de afgelopen bestuursvergadering hebben wij het onder andere over de volgende zaken gehad:

Afronden meerjarenbeleidplan 2024-2028
Het huidige meerjarenbeleidplan van Fortissimo moet vernieuwd worden, we zijn in de afrondende fase met het opzetten van het nieuwe beleidsplan. Op de komende JAV zal het nieuwe beleidsplan gepresenteerd worden.

Een vermelding waar we trots op zijn:
Menno van Veen heeft ons bij gepraat over de gefloten wedstrijden die wij op ons eigen park, maar ook buiten de deur hebben gefloten. Ons arbitrage-team heeft het dit korfbaljaar fantastisch gedaan: in het afgelopen jaar zijn bijna 100 wedstrijden begeleid. Daarmee levert dit team naast een grote sportieve bijdrage, ook nog een bonus van € 1000 op voor onze clubkas (Waar onze penningmeester weer gelukkig van wordt). Grote dank voor onze scheidsrechters!
Daarnaast zijn we natuurlijk trots op alle teams die dit jaar kampioen zijn geworden. Van harte gefeliciteerd.

Graag jullie aandacht en medewerking voor……
Helaas merken wij dat steeds meer materialen niet goed opgeruimd worden en/of spullen maar ergens neergelegd worden, met het gevolg dat ze hier dagen of zelfs weken daarna nog liggen. Vooral voor de mensen die vaak op het park zijn, is dit een grote ergernis. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat zij dit allemaal moeten opruimen? Laten we met elkaar het goede voorbeeld laten zien en spullen meteen opruimen waar het hoort!

Zien wij jullie bij deze activiteiten?
- Zaterdag 22 juni is het eindfeest, een festijn voor jong en oud waar je bij moet zijn. Alvast dank aan de organisatie.
- Maandag 24 juni is de jaarlijkse JAV. Vorig jaar was deze avond goed bezet. Kunnen we weer op jullie rekenen?
- Op zondag 30 juni gaan wij ons als korfbalvereniging weer zichtbaar maken op de SportFair & Verenigingenmarkt. De dag start om 11:00 en eindigt om 16:00 uur. Komen ook even langs en/of een balletje schieten. Gezellig!

Tot slot
Wij wensen alle leden van Fortissimo, ouders, toeschouwers en anderen die Fortissimo een warm hart toe dragen, alvast een hele fijne zomervakantie toe!
Het bestuur

• Corrie van Dijk