Bericht van de kampcie

Geplaatst 13-02-2024

Geplaatst door Maaike

Categorie Kampcommissie

Het nieuwe jaar is alweer even onderweg en we hebben de feestdagen achter ons gelaten. Tijd om uit te kijken naar het fortissimokamp. Achter de schermen zijn we druk bezig met de voorbereidingen en daar laten we jullie graag van meegenieten. Vorige week hebben we op Facebook en Instagram al een tipje van de sluier gegeven over het thema van dit jaar en er werd al druk gespeculeerd…..

Omdat wij de feestdagen niet los kunnen laten is het thema van 2024…

Je kan je feestneus dus nog even bij de hand houden voor de kerstborrel en leg daar vast ook je speurneus naast, want wellicht moet je wel wat paaseieren zoeken.

De kampcommissie bedankt alle Grote Clubactie lotenverkopers!
Om het deelnamebedrag voor het kamp zo laag mogelijk te houden organiseren wij diverse acties. Aan het begin van het seizoen hebben we loten verkocht van de Grote Clubactie. In December is de trekking geweest en ondertussen zijn al onze topverkopers beloond. Hieronder de statistieken
Aantal verkochte loten 1006
Totale opbrengst €2.414,40
Loten verkocht door kampdeelnemers 782
Totaal terug verdiend door kampdeelnemers €822,00
Opbrengst voor het kamp €1.592,40

De winnaar van de cadeaubon van de Snuisterijen is Ties van Doorn met 66 verkochte loten.
Er is 2x een gratis kamp verdiend door 60 loten te verkopen.
12 verkopers verkochten minimaal 25 loten en hebben een medaille verdient.

Het Fortissimo kamp vraagt jullie hulp!
Naast de Grote Clubactie organiseren wij de loterij tijdens het eindfeest, met als hoofdprijs een gratis kamp. Voor deze loterij verzamelen wij gedurende het jaar diverse prijzen. Heb je toevallig met kerst een kerstpakket of cadeau gehad waar je niks mee doet? Een relatiegeschenk of zakelijke promotie? Iets gekocht wat je toch niet gaat gebruiken en niet meer retour kan brengen? Of kan je een cadeaubon uitschrijven voor een product of dienst? Dan nemen wij die graag aan.
Wij zoeken prijzen groot en klein, voor jong en oud. We graag nieuw dus in de verpakking en/of met de kaartjes er aan.
Ben of ken je iemand die tijdens kamp iets zou willen sponsoren? Denk aan een kist appels, een ijsje tijdens de pauze van een spel of wil je ies beschikbaar stellen voor de aankleding van ons kamp?

Spreek ons aan op de vereniging of stuur een mailtje naar kampcommissie@kvfortissimo.nl en dan nemen wij contact met je op.

• Ilse van Vliet
  • Kitty van Houten