Shirley Regts 25 jaar lid

Geplaatst 23-11-2023

Geplaatst door Jennifer Regts

Categorie Bestuur

Op 28 augustus was Shirley Regts 25 jaar lid van Fortissimo. In navolging van haar zussen Angela en Jennifer is ook Shirley, op haar 14e, gaan korfballen. Ze begon in de B en al snel vond ze haar plek binnen de club en maakte er vriendinnen voor het leven. Want niet alleen is ze 25 jaar lid van Fortissimo ook is ze inmiddels 25 jaar vriendinnen met Mariska.

Reden te meer voor Jennifer en Mariska om haar namens het bestuur te verrassen met felicitaties. Na de taart, bloemen en de unieke Fortissimo pen hebben we herinneringen met Shirley opgehaald. Oude trainers en coaches passeerden de revue, spelers die in al die jaren kwamen en weer gingen maar ook de verschillende vrijwilligersklussen die Shirley voor de verenging oppakte. Haar eerste trainster was Ellen Klein, ze speelde o.a. in de A1 en ook in het 3de was Shirley niet onverdienstelijk. Inmiddels is ze van vaste waarde voor midweek 1 een speelt ze met veel plezier nog steeds iedere week. Het belangrijkste daarbij is een gezellig team, een leuke pot en daarna nog even lekker bijkletsen.

Shirley is een echt verenigingsmens. Als er wat te doen is staat ze paraat, dat was in de jeugd al zo met het geven van trainen en het organiseren van activiteiten voor de jeugd. Het hoogtepunt blijft het A-gala wat zij samen met een aantal teamgenoten organiseerde en  nog steeds een vast onderdeel is gebleven van het jaarlijkse activiteitenprogramma. Iedereen keek hier altijd naar uit, haal de mooiste galakleding tevoorschijn en dofte zich op voor een etentje in de kantine. Daarnaast heeft Shirley zich ook ingezet al lid van de TC en zit ze inmiddels in de JAC. Ook het draaien van bardiensten doet ze zeer regelmatig; "dat hoort er gewoon bij als je onderdeel bent van de club!"

Nu ook haar eigen kinderen spelen bij de F en de kangoeroes is het voor Shirley extra leuk zich in te zetten voor de JAC. Met haar familie doet ze ook ieder jaar mee aan het familietoernooi bij het eindfeest. Fortissimo vormt een bijzondere rood-witte draad binnen haar gezin.

We willen Shirley hartelijk bedanken voor haar inzet bij en voor onze club en gunnen haar nog vele mooie nieuwe herinneringen!

• Ilse van Vliet
  • Kitty van Houten