Fortissimo doet mee met de Grote Clubactie

Geplaatst 15-09-2023

Geplaatst door Webmaster

Categorie Kampcommissie

Fortissimo doet mee met de Grote Clubactie!

Dit jaar verkopen wij weer loten met de Grote Clubactie. De vereniging zet samen de schouders eronder! We hopen op een mooie opbrengst voor het jaarlijkse verenigingskamp. De landelijke startdatum van de Grote Clubactie is op zaterdag 23 september.
Hoe werkt het?
Een lot kost € 3,-. Hiervan gaat 80% (€ 2,40 per lot) direct naar onze clubkas. (Jeugd)leden verkopen loten aan vrienden, familie en buurtgenoten, gaan langs de deuren en/of delen een verkooplink via Whatsapp en social media.
Vanaf 16 september starten we met het uitdelen van de verkoopboekjes aan de D, E en F jeugd en de Kangoeroes. Je kan natuurlijk de buurman of je tante alvast een seintje geven dat je langskomt.
Op 23 september krijgen alle leden een mail met daarin een link naar hun persoonlijke verkooppagina. Deze kan je appen naar familie die verder weg woont en zo kunnen zij ook onze vereniging steunen,
Geen mail gehad? Controleer even je spam. Geen boekje ontvangen maar wil je er wel graag 1? Neem contact op met Maaike Volaart.(moeder van Maud uit de F1 en Door bij de Kangoeroes) of mail naar kamcommissie@kvfortissimo.nl

Vorig jaar haalden we €2.589,60 op voor het kamp. Met aftrek van de korting, die kampdeelnemers verdiend hadden met de verkoop van loten, bleef daar €1.700,60 van over. Dit jaar hopen we natuurlijk weer op zo’n mooi bedrag!
Klik hieronder als je meer informatie wilt over  Veel succes met verkopen!

Namens de kampcommissie,
Rob Maessen, Dennis Klein, Ellen Klein, Zinda Kok, Marrianne van Schaik, Maaike Volaart

• Florine Stekelenburg
  • Roos van Doorn - Timmermans