Bestuurlijk Natuurlijk september 2023

Geplaatst 08-09-2023

Geplaatst door Johan Boer

Categorie Bestuur

Op het moment dat ik dit schrijf staan we aan de vooravond van een nieuw seizoen. We hebben al diverse oefenwedstrijden achter de rug en op het park is het weer regelmatig gezellig druk. Ook het bestuur heeft dit seizoen afgetrapt met de eerste bestuursvergadering afgelopen woensdag. Van de punten die daar op tafel gekomen zijn wil ik er drie onder de aandacht brengen.

Ten eerste de informatiedag voor (ouders van) nieuwe leden. Op donderdag 14 september (aankomende donderdag dus) gaan we vanaf 18:00 met iedereen die dat wil, maar met name met (ouders van) nieuwe leden, delen hoe diverse zaken binnen onze vereniging werken en geregeld zijn en wat het lidmaatschap van Fortissimo inhoudt.

Daarna op 22 en 23 september vinden de Giga-kangoeroedagen plaats. Op de 22e weten we al dat er een aantal scholen langskomen ongeveer 250 kinderen om kennis te maken met korfbal. Op zaterdagochtend is er vrije inloop en we zijn benieuwd hoeveel kinderen (waaronder vriendjes en vriendinnetjes van jeugdleden ?) dan langskomen. Als ik hoor hoeveel moeite en tijd de organisatie hier heeft ingestopt kan ik alleen maar hopen dat het heel druk en gezellig gaat worden.

Het laatste dat ik met jullie wil delen is dat er een nieuwe camera is aangeschaft om wedstrijden op te nemen en via TeamTV te kunnen analyseren. Als je dus een groene camera langs het veld ziet staan op een heel hoog statief, dan weet je waar dat voor is.

We gaan er weer voor om het komend seizoen zowel sportief als qua gezelligheid te laten slagen. Ik hoop dat jullie allemaal veel plezier zullen hebben.

Johan