Trainingstijden en oefenwedstrijden zaal 2022/2023

Geplaatst 21-10-2022

Geplaatst door Tim van der Weert

Nu de veld competitie voor veel teams ten einde is gaan we weer de zaal in.  Op de pagina van de Technische Commissie kan je trainingstijden vinden (hiervoor moet je ingelogd zijn), klik hier. Vanwege beperkte zaalruimte in IJsselstein moeten sommige teams in de zaal ook op dinsdag of woensdag trainen.

In de herfstvakantie wordt er niet getraind met uitzondering van de teams die op 29 oktober nog een veldwedstrijd hebben. De trainingen in de zaal starten in de week van 31 oktober. De oefenwedstrijden zijn op zaterdag 12 november en zaterdag 19 november. Het overzicht van alle oefenwedstrijden kan je hier vinden. De competitie start dan op zaterdag 26 november. Het complete competitieschema van de KNKV voor het seizoen 2022/2023 kan je hier vinden.

Veel succes in de zaal!

• Rick de Kuijer