Nieuwe jubilaris erbij!

Geplaatst 11-10-2022

Geplaatst door Jennifer Regts

Categorie Bestuur

Per 1 oktober 2022 is Fortissimo weer een jubilaris rijker… en niet zo maar een. Onze voorzitter TC, Tim van der Weert, is al 25 jaar lid van de club.

Tim zou Tim niet zijn als hij natuurlijk allang wist dat hij 1 oktober 25 jaar lid was, hij zit immers bijna iedere dag wel even in ons ledensysteem Sportlink. Omdat het bestuur het weekend van 1 oktober verhinderd was hadden we met zijn vriend Bastiaan afgesproken dat we 8 oktober langs zouden komen. Maar Bastiaan was wel zo slim om de avond van 1 oktober Tim zijn ouders uit te nodigen waardoor Tim dacht, het bestuur zal ook wel komen. Maar ja dat gebeurde niet en Tim dacht ze komen vast wel een andere keer. Dat gebeurde ook, al had hij ons 8 oktober niet verwacht en zaten hij en Bastiaan gezellig een potje Skipbo te spelen toen wij aanbelden!

Onze Tim, in ieder geval zo voelt hij voor ons als bestuur toch wel een beetje. Want naast fanatiek korfballen is hij nu ook al een tijdje voorzitter van onze technische commissie. Hierdoor hebben wij een kort lijntje met elkaar en zorgen Tim en de overige commissieleden door hun enthousiasme en harde werken ervoor dat ook dit korfbalseizoen technisch weer goed verloopt.

Tim is 25 jaar geleden op korfbal gekomen door Patricia van der Poel. Zij zei tijdens de jaarlijkse team BBQ bij VVIJ waar zowel de vader van Tim als de man van Patricia voetbalde dat Tim, die op zoek was naar een leuke sport, niet alleen bij tennis en hockey moest gaan kijken maar ook maar eens bij Fortissimo moest langskomen. Dit deden Tim en zijn ouders vrij snel daarna en hij is nooit meer weggegaan! Althans wel even een jaartje voor studie in Denemarken maar ook in die tijd bleef hij een betrokken ondersteunend lid.

Tim bewaart leuke herinneringen aan het coachen van de A1 met Zinda Kok en aan de trainingskampen van de selectie. Wat stond die tas van Jennifer toch wel erg handig dichtbij hé Tim ;) (grapje hoor!)

Tim heeft bij Fortissimo zowel wedstrijd als breedtekorfbal gespeeld en past zich vooral aan waar hij nodig is. In zijn eerste jaar als voorzitter TC bemerkte ze dat ze eigenlijk heren in de selectie tekortkwamen dus toen zei Tim, ik kom er wel bij dan is dat probleem gelijk opgelost. Zo is Tim, iemand met hart voor de vereniging.

Tim we zijn blij met jou als lid en hopen dat je nog heel lang bij Fortissimo blijft!
En Bastiaan bedankt voor het heerlijke taartje en het leuke complot.

Namens het bestuur,
Guus en Jennifer