De Grote clubactie is begonnen

Geplaatst 24-09-2022

Geplaatst door Webmaster

Categorie Kampcommissie

Met de grote clubactie halen we, zoals voorgaande jaren, geld op voor het kamp. Op die manier proberen we de kampbijdrage voor de deelnemers zo laag mogelijk te houden.
Draag je de vereniging en het kamp een warm hart toe, koop dan een lot! dat kan door te klikken op onderstaande link.

In de mail ontvangan alle leden een link voor een persoonlijke verkooppagina. Stuur deze naar vrienden en familie en verkoop loten op afstand.
Alle D, E, F leden mogen vanaf vandaag de deuren langs met hun verkoopboekje.

Wil je meer informatie over de Grote clubactie of het kamp? kijk dan even op de pagina's op deze website.

Heb je nog vragen? Mail naar kampcommissie@kvfortissimo.nl of neem contact op met Maaike Volaart via onze besloten facebookgroep.

Let op! De website vaan de Grote Clubactie kan nog wel eens overbelast raken in het 1e weekend. Vraag je kopers het dan later nog een keer te proberen.

• Cees Vink