Uitnodiging ouderbijeenkomst 8 september

Geplaatst door Jennifer Regts

Categorie Bestuur

Beste ouders,

De vakantie is weer voorbij, de scholen zijn weer begonnen en trainingen bij de korfbal zijn ook weer gestart.
Hopelijk een jaar waarin we zonder onderbrekingen kunnen blijven sporten!
Uw kind is lid van de leukste club van Nederland, Fortissimo, althans dat vinden wij.
Graag nodigen wij u uit voor een informatiebijeenkomst over het reilen en zeilen binnen onze club. Tijdens deze bijeenkomst vertellen we wat over de sport korfbal, hoe het werkt met trainingen en wedstrijden en ook zullen we het stukje vrijwilligerswerk toelichten.

Tijdens de corona periode merkte we dat we nieuwe ouders niet de informatie konden geven die we normaal gesproken wel willen geven. We hebben hierdoor besloten jaarlijks 2 informatieavonden te houden, 1 bij de start van het seizoen en 1 halverwege het seizoen voor de ouders van kinderen die later lid zijn geworden.

We nodigen jullie van harte uit voor deze bijeenkomst op donderdagavond 8 september om 18.15 uur in de kantine.
Omdat dit de eerste bijeenkomst is schrijven we alle ouders aan. Dus u bent ook van harte welkom als uw kind al langer lid is. Misschien heeft u dan al sommige informatie, maar op deze avond krijgt u ook de kans om alle vragen te stellen die u heeft.

Graag weten we van tevoren op hoeveel ouders we kunnen rekenen, graag aanmelden via jenniferregts@hotmail.com.

Namens het bestuur, TC en alle andere commissies,

Jennifer Regts
Bestuurslid Algemene Zaken