2 uurtjes helpen en de hele dag plezier (en lekker eten.)

Geplaatst 24-05-2022

Geplaatst door Johan Boer

Categorie Darten

Beste Fortissimo-ers,

Het einde van het korfbalseizoen is in zicht. Het lijkt nog ver weg, maar over ruim 4 weken vindt het legendarische Fortissimo-familietoernooi weer plaats met de traditionele barbecue. De organisatie is nu al druk bezig om te zorgen dat het weer een topdag wordt en iedereen met een goed gevoel van de zomerstop kan genieten.

De aanmeldingen voor de barbecue en voor het toernooi komen al in gestaag tempo binnen, maar de aanmeldingen om te helpen blijven daar een beetje bij achter. Als we deze feestdag tot een succes willen maken, kunnen we dat niet alleen met de commissieleden voor elkaar boksen. We hebben mensen nodig om het toernooi te begeleiden en tijdens het barbecueën het vlees om te draaien. Er zijn vast nog wel wat andere taken die ingevuld moeten worden.

Ik roep jullie daarom op om je aan te melden om 2 uurtjes te helpen. Dat lijkt mij een mooie investering in een hele dag plezier.
We moeten het samen doen en kunnen niet alleen leunen op de commmissieleden.

Aanmelden kan bij  activiteitencommissie@kvfortissimo.nl

• Anne Leseman