Beslissingswedstrijden A1, S2 & S1

Geplaatst 06-04-2022

Geplaatst door Tim van der Weert

Categorie Wedstrijden

Voor veel teams is het zaalseizoen tot een einde gekomen met mooie kampioenschappen voor de E1, Senioren 3 en Senioren 4. Gefeliciteerd!! De meeste teams gaan nu in dit regenachtige weer het veld op en spelen op 9 en 16 april hun eerste oefenwedstrijden.

Dit betekent niet dat er voor de komende twee weekenden geen mooie zaalwedstrijden zijn voor onze club. Voor Senioren 1, Senioren 2 en A1 is het zaalseizoen namelijk nog niet over en zij strijden in twee wedstrijden op 9 april (uit) en 16 april (thuis) om promotie of degradatie.

De A1 is in de 1e klasse in een spannende poule waar iedereen van elkaar kon winnen op plek 3 geëindigd. Dit betekent helaas dat ze een degradatiewedstrijd moeten spelen tegen de nummer 4 van een andere poule (Victum A1 uit Houten). Als ze net zo spelen als in hun laatste wedstrijd tegen de nummer 1 uit hun poule dan hebben wij er alle vertrouwen in dat ze gaan handhaven.

Senioren 2 is ondanks twee overwinningen als laatste geëindigd in hun poule in de reserve 3e klasse. De wedstrijden vielen helaas niet altijd hun kant op, maar ze hebben laten zien de kwaliteiten te hebben om in de reserve 3e klasse te blijven. Zij spelen hun eerste wedstrijd voor handhaving aanstaande zaterdag tegen Synergo 3 in Utrecht.

Senioren 1 heeft de ambitie om net zoals op het veld 2e klasse te gaan spelen. De Vinken was in hun poule net een maatje te groot, maar door plek 2 mogen ze toch die promotiewedstrijd gaan spelen. KCD uit Doorn is daar de tegenstander. Een onbekende ploeg die al hun wedstrijden in de zaal hebben gewonnen. Het gaat dus een echte kraker worden!

Met al deze belangrijke wedstrijden voor de vereniging willen wij jullie dus oproepen om met z’n allen de A1, Senioren 2 en Senioren 1 te komen aanmoedigen!! Dit begint met alle uitwedstrijden as zaterdag 9 april:

De week erop spelen alle teams de return thuis: A1 om 13.00, Senioren 2 om 15.00 en Senioren 1 om 17.00.

Dus kom allemaal kijken en juich onze teams naar de overwinning!!

• Cees Vink