Start veldcompetitie (voorjaar)

Geplaatst 27-03-2022

Geplaatst door Tim van der Weert

Inmiddels zitten we in de laatste weken van het zaalseizoen en gaan we daarna weer het veld op. Vanwege de aangepaste competitie en verschillende promotie-/degradatiewedstrijden gaat dit voor elk team op een ander moment zijn.

In principe starten we op maandag 4 april weer met de trainingen op het veld. De trainingsdagen en -tijden zijn hetzelfde als in het najaar. De dagen en tijden kan je hier vinden.

Dit is met uitzondering van de teams die op 9 april en/of 16 april nog een zaalwedstrijd hebben. Zij kunnen in de week voorafgaand aan de wedstrijd gewoon trainen. Als er voor deze teams wijzigingen zijn in de zaaluren laten we dit aan de desbetreffende trainers weten.

De F-, E- & D-teams en de C2 trainen niet op maandag 4 april i.v.m. trainingen van het schoolkorfbal. Zij starten dus met de trainingen op het veld op donderdag 7 april.

Op zaterdag 9 en 16 april zijn er oefenwedstrijden op het veld gepland met uitzondering van de teams die op een van de dagen nog zaalwedstrijden hebben. Omdat veel verenigingen ook op deze twee data nog zaalwedstrijden hebben is het schema nog aan verandering onderhevig. De tijden en tegenstanders worden z.s.m. hier gepubliceerd.

De veldcompetitie (voorjaar) start op zaterdag 23 april. Het wedstrijdprogramma wordt in de week van 4 april door de bond bekend gemaakt en deze publiceren wij daarna op de website. Het complete competitieschema van de KNKV voor het seizoen 2021/2022 kan je hier vinden.

De TC wenst iedereen succes met de laatste wedstrijden in de zaal en in de oefenperiode op het veld!

• Stef van Veenendaal
  • Teun van der Vusse