Na een goede eerst helft, helaas geen punten voor Fortissimo 1

Geplaatst 18-03-2022

Geplaatst door Tim van der Weert

Categorie Wedstrijden

Afgelopen zaterdag bezocht onze selectie de Vinken in Vinkeveen. Na ons eerste duel waren we gebrand om een beter resultaat neer te zetten dan de vorige keer. Na een teambespreking, met wat we verwachten van elkaar en van onszelf, gingen we met volle focus de wedstrijd in. Alles eraan doen en samenwerken om de punten mee te nemen naar IJsselstein.

Deze teambespreking had een goed effect en het was de gehele eerste helft erg spannend. Om de beurt namen we een puntje voorsprong. Met doelpunten gescoord over veel schijven gingen we met een 10-10 ruststand naar de kleedkamers. Koppen op en doorgaan zoals we nu deden.

In het begin van de tweede helft wist de Vinken snel te scoren en een gaatje te slaan van 4 doelpunten. We hadden het wat lastiger met scoren en dit liep uiteindelijk tot een stand van 11-18. Silvy kwam in de ploeg op de plek van Maureen en Martin op de plek van Rody, waarbij Rody naar het andere vak ging. Hieruit kwam een korte opleving, met onder andere doelpunten van Joëlle, Martin en Jasper, waarmee wij dichter bij de Vinken kwamen. Dit kwam echter net te laat in de tweede helft.

Eindstand 22-16 met een goede eerste helft en een wat mindere tweede helft. Komende zaterdag staat de return van de streekderby op het programma. We spelen tegen Koveni om 17.45 in ’T Veerhuis in Nieuwegein, we hopen jullie allemaal te zien en ons eerste aan te moedigen naar de winst!

Tot zaterdag! :)

Namens Fortissimo 1,