Winst in eerste thuiswedstrijd bij Fortissimo 2

Geplaatst 19-02-2022

Geplaatst door Marc Verhoeven

Categorie Wedstrijden

De eerste thuiswedstrijd met publiek in de zaal dit seizoen werd gespeeld tegen Huizen. Iedereen zat vol met enthousiasme en we gingen met goede moed de wedstrijd in.

Huizen maakte het eerste doelpunt van de wedstrijd, maar Fortissimo bleef goed bij en zo was de score gedurende de eerste minuten gelijk. Silvy benutte een verdiende stip, nadat haar tegenstander een gele kaart had gekregen, hierdoor namen wij de leiding.

Gedurende de wedstrijd blijven we een kleine voorsprong hebben van 2 punten. We gaan van 4-2 naar 5-3 naar 6-4 met mooie doelpunten van Martin en Silvy. Daarna liepen we steeds verder uit en gingen we met 11-5 voorsprong de rust in.

Na 1 minuut bezig te zijn in de tweede helft worden de volgende twee doelpunten gescoord en staat het 12-6. Huizen geeft niet op en helpt de stand naar 13-9. Dit geeft Fortissimo ook weer een boost en zo wordt de stand 15-8. Huizen komt nog even terug met een paar schoten waardoor de stand op 15-11 komt, maar met daarna mooie schoten van Jasper en Joris wordt de score weer opgekrikt naar een 18-12 voorsprong. Uiteindelijk wordt de wedstrijd afgesloten met een mooie 19-14 winst!

Zien we jullie zaterdag weer als we tegen de Vinken spelen?

Tot dan!

Namens Fortissimo 2,