Zaalseizoen 2021/2022 - Trainingsschema & Oefenwedstrijden

Geplaatst 17-10-2021

Geplaatst door Tim van der Weert

Voor veel teams was het afgelopen zaterdag hun laatste veldwedstrijd en nu mogen we weer lekker de (warme) zaal. Vanaf maandag 25 oktober kunnen alle teams weer binnen trainen. Elk jaar is het een flinke puzzel om het trainingsschema voor de zaal rond te krijgen omdat er maar beperkte zaalruimte is in IJsselstein. Dit betekent dat niet elk team op dezelfde dag(en) kan trainen als op het veld. De dagen, tijden en locaties kan je hier vinden (hiervoor moet je ingelogd zijn).

De teams die op 30 oktober nog een veldwedstrijd hebben kunnen uiteraard doortrainen op het veld. Zij gaan vanaf maandag 1 november de zaal in.

Voor deze week (week van 17 oktober) kan ieder team voor wie de competitie over is zelf bepalen of ze wel of niet buiten gaan trainen.

Op 13 en 20 november zijn er oefenwedstrijden, deze kan je hier vinden. De competitie start dan op 27 november. Het complete competitieschema van de KNKV voor het seizoen 2021/2022 staat op de website van de KNKV