Plus Spaaraktie - Spek de clubkas samen met PLUS J.Schimmel

Geplaatst door Guus Langemeijer

Categorie Bestuur

Spek de clubkas samen met PLUS J.Schimmel

Een steuntje in de rug kunnen we na afgelopen seizoen wel gebruiken. Daarom organiseert PLUS J.Schimmel van zondag 5 september t/m zaterdag 13 november een unieke spaaractie: Spaar je club gezond. Klanten kunnen sparen voor sponsorpunten. Bij elke 10 euro aan boodschappen ontvang je er al één. Hoe meer sponsorpunten jij spaart, hoe meer euro’s dat oplevert voor de kas van onze club. Vergeet daarbij niet de sponsorpunten te activeren op plus.nl/sponsorpunten. Help onze club met de sponsorpunten van PLUS.

PLUS J.Schimmel stelt in totaal €40.000 beschikbaar voor alle deelnemende clubs.

Ga voor meer informatie over de spaaractie naar plus.nl/club of vraag ernaar bij PLUS J.Schimmel

Een prachtig initatief van onze hoofdsponsor waar wij graag jullie aandacht voor vragen. Momenteel zijn we druk bezig met de realisatie van de overkapping aan de kantine. Het weer is ons gunstig gezind, waarschijnlijk gaan eind deze week / begin volgende week de platen erop. We krijgen er dan een prachtige ruimte bij, die nog wel ingericht moet worden.

Te denken aan terrasverwarmers, loungebanken tegen de kantinegevel, een gordijn om het terras 's-avonds af te sluiten en andere zaken.
Het geld van deze aktie zou hiervoor een welkome aanvulling zijn.

Dus bij deze een oproep aan iedereen die Fortissimo een warm hart toedraagt, doe je boodschappen de komende weken vooral bij de Plus en deel deze info met bekenden, familieleden en kennissen. Hoe hoger de bijdrage, hoe meer plezier we straks gaan beleven op onze prachtige locatie.

• Anne Leseman
  • Frans van Rooijen