Henk 50 jaar lid en Ellen 40 jaar lid (en ook 25 jaar....)

Geplaatst 05-07-2021

Geplaatst door Johan Boer

Afgelopen vrijdag hebben we als bestuur voor het eerst sinds lange tijd weer uitgebreid enkele jubilea kunnen vieren.
Henk van Houten is al 50 jaar lid van onze vereniging en we moeten er nog steeds aan wennen dat hij niet op het trainingsveld staat.
Jaren en jarenlang was dat een vertrouwd beeld.  Wat heeft hij veel tijd gestopt in de korfballende jeugd en dat deed hij altijd met heel veel plezier en enthousiasme.
Op zulke leden drijft een vereniging.
We zijn heel blij dat we Henk afgelopen vrijdag in het zonnetje hebben kunnen zetten en dat muzikaal hebben kunnen omlijsten met de Hoetetoeters.

Nadat we Henk hadden verrast gingen we door naar de volgende jubilaris.

Ellen Klein is inmiddels al ruim 40 jaar lid. Ellen is elke zaterdag op het park te vinden.
Is het niet om de kantine te runnen, dan is het wel om de kinderen aan te moedigen op het veld of de selectie toe te juichen. En niet allen op ons veld. Ze rijdt ook gerust mee naar de uithoeken van onze regio om te supporteren. Laten we niet vergeten dat Ellen op het Fortissimo-kamp  één van de drijvende krachten is. Nu in de kampcommissie, maar ook heel vaak als kampmoeder.
Hopen dat we komend jaar weer van dat geweldige Fortissimo-weekend mogen genieten.
Op naar het 50-jarig jubileum Ellen.

Voor bewegende beelden en geluid kan je in onze Fortissimo-groep op facebook terecht.

En als bestuur willen we ook direct benadrukken dat dit een éénmalige actie was omdat we zowel een 40 als een 50-jarig jubileum te vieren hadden. Daarbij hebben we ook het einde van de corona-maatregelen kracht bij willen zetten. We snappen dat de verwachtingen nu hoog zijn, maar de volgende jubilarissen zullen het met ons bezoek zonder de Hoetetoeters moeten doen.