A PHP Error was encountered

Geplaatst 13-06-2021

Geplaatst door

Categorie Bestuur

Aan de leden, ouders van (jeugd)leden, functionarissen en donateurs van Fortissimo,

Vanwege de corona pandemie is de JAV vorig jaar niet doorgegaan. Helaas zitten we nog altijd in deze situatie en kunnen we nog steeds niet met grote groepen bij elkaar komen. Als bestuur zijnde vinden we het wel heel erg belangrijk dat de JAV dit jaar doorgaat. Twee jaar achter elkaar geen JAV is wat ons betreft absoluut niet wenselijk. Om deze reden hebben we besloten de JAV online (via Microsoft Teams) te gaan doen op maandag 28 juni 2021 om 19.45 uur.

Aanwezigheid
Wij willen je er op attenderen dat ieder lid van 16 jaar en ouder verplicht is de JAV bij te wonen. Indien je om dringende reden toch verstek moet laten gaan, verzoeken we je vriendelijk dit uiterlijk 21 juni door te geven d.m.v. een mail aan vanvlietmyra@hotmail.com.

Vergaderstukken
Uiterlijk 14 juni kan je op de website onder bestuursstukken (na inloggen) de agenda en de stukken vinden die wij gaan behandelen en waarover een besluit moet worden genomen.
Het vergaderprotocol (incl. de link naar Microsoft Teams voor deze vergadering) wordt eveneens op de website vermeld.

Voorstellen ter behandeling
Voorstellen ter behandeling tijdens de JAV, die passend zijn binnen de uitgangspunten van de JAV, dienen uiterlijk 21 juni schriftelijk bij het bestuur te worden ingediend.

Mogelijkheid om vooraf vragen te stellen
Omdat digitaal vergaderen met zo’n grote groep best een opgave is willen wij aan jullie vragen om eventuele vragen of opmerkingen vooraf door te geven.
Het is mogelijk om tot uiterlijk 23 juni vragen en/of opmerkingen over de vergadering/vergaderstukken/rondvraag per mail te sturen naar bestuur@kvfortissimo.nl.

Alle gestelde vragen inclusief de concept-antwoorden worden zo spoedig mogelijk maar uiterlijk 27 juni op de website bij de vergaderstukken geplaatst.

Wij hopen dat veel leden kunnen aansluiten, enerzijds om elkaar weer eens te kunnen ‘zien’ en anderzijds kun je hiermee jouw stem laten horen. Je hoeft er niet op uit en je kunt vanuit huis deelnemen aan de vergadering.

Tot 28 juni!

Namens het bestuur,