Bedankt!!

Geplaatst 21-06-2021

Geplaatst door Tim van der Weert

Na een lang seizoen met jammer genoeg (te) weinig korfbal en wedstrijden begint het er steeds beter uit te zien. De jeugd speelt inmiddels weer wedstrijden tegen andere verenigingen uit de regio en ook de senioren mogen weer partijen. Nog een paar weken voordat iedereen kan genieten van de zomervakantie om in augustus weer “normaal” te kunnen beginnen.

Nu dit seizoen (bijna) ten einde is willen wij als Technische Commissie (TC) de groep in het zonnetje zetten die dit jaar veel enthousiasme, maar ook vooral flexibiliteit hebben getoond: de trainer(s) en coach(es)! Elke week maar weer een leuke training neerzetten zonder een wedstrijd in het vooruitzicht binnen de steeds veranderende maatregelen. Een grote uitdaging, maar wij als TC zagen iedereen er elke week weer voor gaan.

Een paar weken geleden hebben we dan ook alle trainers en coaches een kleinigheidje gegeven om te laten zien dat wij als TC deze inzet en enthousiasme zien. Want het blijft een vrijwilligersfunctie die van groot belang is voor de hele vereniging. Dus namens de TC: BEDANKT!!

Veel van deze trainers gaan volgend seizoen door (waar wij als TC heel blij mee zijn), maar speciale aandacht voor de trainers en coaches die na dit seizoen gaan stoppen of er een jaartje tussenuit gaan: Jasper, Eduard, Martin, Mathieu, Rob, Danique, Rochella & Edwin. BEDANKT!!

Inmiddels zijn we al aan het trainen en wedstrijden aan het spelen in de nieuwe samenstelling met de nieuwe trainer(s)/coach(es). Elk team heeft inmiddels een trainer of coach, maar nieuwe trainers of coaches zijn altijd welkom. Dus heb je interesse stuur een mailtje naar technische-commissie@kvfortissimo.nl of spreek een van de TC-leden aan.

• Anne Leseman
  • Frans van Rooijen