Bestuurlijk natuurlijk mei 2021

Geplaatst 18-05-2021

Geplaatst door Johan Boer

Categorie Bestuur

Hoopvol kijken we al een tijdje uit naar de volgende versoepelingen van de corona-maatregelen. Onze 27+-spelers willen graag weer gewoon kunnen trainen en een wedstrijdje spelen. Ook het terras weer open zou mooi zijn. Het goede nieuws is dat de versoepelingen er komen. Het slechte nieuws is dat deze versoepelingen voor ons nog geen verandering betekenen.

Het terras mag in principe weer tot 20:00 open, maar er mag nog geen publiek op het park komen, dus een open terras zonder mensen schiet niet echt op. Ook de 27+ spelers mogen nu met groepjes van 4 trainen in plaats van tweetallen, maar een wedstrijdje zit er nog steeds niet in. Jammer, maar over 2 weken is hopelijk de volgende versoepelingsronde. Tot die tijd houden we ons netjes aan de maatregelen zoals we dat de hele crisis al hebben volgehouden. Wij hebben ons als vereniging uitstekend aan de maatregelen gehouden en we zijn ontzettend blij met het begrip dat onze leden allemaal tonen en veel mensen mee denken en helpen om er wat van te maken.

>Leuker nieuws is de ondertekening van de contracten door Marc, Martijn en Adri.

We hebben Marc en Martijn voor de komende 2 seizoenen en Adri voor het komende seizoen aan ons kunnen binden als trainers en trainer-begeleider.  Afgelopen maandag hebben we alle contracten ondertekend en wij wensen hen veel plezier en ook vooral veel succes toe. We kunnen met frisse moed aan de voorbereidingen van het nieuwe seizoen beginnen.

Dat laatste geldt overigens voor alle teams omdat de commissie de team-indelingen al bekend heeft gemaakt en het gelukt is om op bijna alle teams twee trainers in te delen. Dat verdient echt wel een compliment. De TC heeft in de afgelopen weken ook de trainers bedankt met een presentje en wij willen vanaf deze plaats natuurlijk ook alle trainers bedanken voor hun inzet en flexibiliteit in het afgelopen “seizoen”.

Als bestuur zijn we (en vooral Myra, waarvoor dank) druk met de voorbereidingen van de JAV. Die gaan we dit jaar toch digitaal doen, want de kans dat we wel met een grote groep bij elkaar mogen komen eind juni achten we klein.

Ook mochten we afgelopen week een bedankje in ontvangst nemen van judo Ryu Rijkse omdat ze gebruik mochten maken van ons veld om buiten te trainen. Ze waren en zijn uiteraard van harte welkom en dit gebaar waarderen we natuurlijk zeer.