Mixed toernooi Fortissimo B1 / B2 / B3 / C1

Geplaatst door Mathieu van Leeuwen

Categorie Darten

Mixed toernooi Fortissimo B1 / B2 / B3 / C1

Na maanden van trainen en partijtjes spelen op de training met je eigen team, hebben we afgelopen zaterdag een onderling toernooi georganiseerd met aantal jeugdtrainers. Op dit moment maakt de cororanregels dit mogelijk voor de jeugd. Vanaf volgende week gaan alle jeugdteams weer op zaterdag spelen georganiseerd vanuit de TC.
Er waren afgelopen zaterdag 4 teams bestaande uit 35 kinderen en 9 trainers / coach aanwezig. Om 11.30 uur zou het toernooi starten en rond 13.30 uur het einde.
In totaal zijn er 3 wedstrijden gespeeld van 3 x 30 minuten en uiteindelijk gekozen om de twee doelpunten te wisselen, ondanks de wind die over het sportpark raasde.
Elke team leverde twee spelers (jongen, meisje), zodat mogelijk was om tijdens de wedstrijden zoveel tegen eigen teamgenoten te spelen als directe tegenstander. Na een gezamenlijke warming- up door Martin Kers waren de spelers klaar voor het toernooi.

Team 1

2. Team 2                3 – 3
  3. Team 1                3 – 2
  4. Team 3                3 – 1

Na twee wedstrijden kregen de spelers en AA en broodje knakworst buiten geserveerd.
Ondanks de wind en klein beetje regen en weer aantal korfbal uurtjes op zaterdag, was het een geslaagde opzet.

Bekijk de foto's in het fotoalbum! (zorg wel dat je ingelogd bent)

Namens trainers / coaches B1 / B2 / B3 / C1

• Stef van Veenendaal