Zaterdag 28 november 2020 - Mixtoernooi jeugd

Geplaatst 19-11-2020

Geplaatst door Tim van der Weert

De kans is groot dat wij voorlopig niet tegen andere verenigingen gaan korfballen, maar dat betekent niet dat wij bij Fortissimo stil gaan zitten.

Voor onze jeugdleden is ondanks de verscherpte maatregelen nog veel mogelijk wat betreft trainings-en wedstrijdvormen. Daarom organiseert de TC op zaterdag 28 november een toernooi in De Oever. Een soort Lock Down Korfbal!

Waar je normaal gesproken vooral je eigen teamgenoten tegenkomt, staat dit toernooi in het teken van korfballen met en tegen je leeftijdsgenoten. Alle spelers uit een leeftijdscategorie worden dus gemixt. De teams worden vooraf gemaakt en bestaan uit ongeveer 5 á 6 spelers. In een toernooivorm zullen deze teams dan tegen elkaar spelen.

Van de week zullen wij de teams bekend maken en laten we weten wie je coach is. Ook publiceren wij dan het wedstrijdschema en de exacte tijden.

Zijn er vragen laat het mij dan weten per mail via technische-commissie@kvfortissimo.nl.

Wij hebben er veel zin en wij hopen jullie ook!

Groetjes Adri (TC)

• Rick de Kuijer