RABO Clubsupport 2020 uitslag

Geplaatst 06-11-2020

Geplaatst door Guus Langemeijer

Hierbij een bericht namens de rabobank.

Rabo ClubSupport

Goed voor jouw club & geweldig voor de buurt

Beste relatie,

Een club is zoveel meer dan een club. Het is de plek waar de buurt samenkomt, waar je iedereen kent, waar je jezelf kunt zijn en waar we elkaar en de buurt sterker maken.

Met Rabo ClubSupport bieden wij kennis, ons netwerk en financiële ondersteuning aan clubs en verenigingen. Leden van Rabobank Utrechtse Waarden e.o. hebben tijdens de stemperiode bepaald welke financiële bijdrage de deelnemende clubs en verenigingen ontvangen.

Naam: Korfbalvereniging Fortissimo
Bestedingsdoel: Aanschaf nieuw Korfbalmateriaal.
Bedrag: € 713,35

De volledige uitslag vind je terug op onze website.

Bedankt voor jullie deelname aan Rabo ClubSupport!
Speciaal voor Korfbalvereniging Fortissimo hebben we een persoonlijke video gemaakt. Bekijk deze via onderstaande rode button en deel de video via jullie website, social media of WhatsApp.
Bekijk hier jouw video

In de Utrechtse Waarden e.o. zijn dit jaar 16.495 stemmen uitgebracht op 239 lokale verenigingen en stichtingen. In totaal wordt er een bedrag van € 100.000,- verdeeld. Een fantastisch resultaat! Het besef, dat wij als coöperatieve Rabobank via onze leden 239 lokale verenigingen en stichtingen in meer of mindere mate helpen bij het realiseren van hun doelen, maakt ons blij en trots. Samen de club en de buurt sterker maken. Gewoon omdat een club zoveel méér is dan een club!

Wij wensen Korfbalvereniging Fortissimo veel succes bij de realisatie van het bestedingsdoel.

Met vriendelijke groet,
Rabobank Utrechtse Waarden e.o.

Hans Benard
Directievoorzitter