De selectie is begonnen: de teams!

Geplaatst 25-08-2020

Geplaatst door Marc Verhoeven

De kop is eraf, we zijn weer begonnen!

2 Weken geleden zijn we met de Fortissimo selectie begonnen aan de voorbereidingen voor seizoen 2020-2021.

Deze week zijn veel andere teams weer begonnen op ons Fortissimoveld en aanstaande zaterdag spelen veel teams, na maanden enkel getraind te hebben, eindelijk weer wedstrijden. Leuk!

Corona
Het is wel wennen hoor, iedere vereniging heeft een eigen aanpak, bedacht door vrijwilligers met het protocol in de hand. Wij waren op bezoek bij Reehorst in Ede en ook daar waren er maatregelen die niet heel bijzonder zijn. 1.5 Afstand houden, alleen op het veld als je er wat te zoeken hebt en binnen in de kantine met een beperkt aantal personen.

Op ons complex is de kantine commissie samen met het bestuur ook druk bezig met al die zaken goed in te regelen. Sommige dingen die altijd zo “gewoon” waren mogen tijdelijk even niet en andere zaken kun je gewoon blijven doen. Maar ook hier, 1.5 meter afstand van elkaar, eenrichtingverkeer in de kantine en nog wat kleine zaken.

Als we ons allemaal aan de afspraken houden, kunnen we lekker blijven korfballen toch?

En dan de selectie:
Na 2 weken (en de laatste maanden voor de zomervakantie) bezig te zijn geweest met de sterk verjongde selectie zijn gister de teams bekend gemaakt.

Nieuwe spelers binnen de selectie zijn:
Fleur, Stijn, Renske, Quinty, Dirk Jan, Jelmer & Tim

Leuk om te zien dat 6 A-spelers de “grote” stap gemaakt hebben en nog leuker is dat Tim na zijn afscheid uit de selectie 3 jaar geleden, weer terug is!

En dan de teams:

Fortissimo 1:
Jasper, Tim, Martin, Jelmer, Rody
Joelle, Silvy, Daphne, Nicole, Arda

Fortissimo 2:
Joris, Stein, Dirk Jan, Fabian
Britt, Quinty, Fleur, Vienna, Inez, Renske

Teambegeleiding S1: Zinda
Teambegeleiding S2: Joyce
Verzorgster: Anouk

Aanstaande woensdag spelen beide teams thuis tegen de Vinken

19:30 Fortissimo 2 – De Vinken 2