We gaan weer klussen....

Geplaatst 17-06-2020

Geplaatst door Johan Boer

Het is alweer even geleden dat we met zijn allen een grote klus hebben gedaan, maar het zit er weer aan te komen. We hebben (eindelijk) toestemming om de nieuwe opslag te gaan bouwen.

In de komende dagen wil ik, het liefst samen met een aantal vrijwilligers, de container leegmaken, de tafels- en stoelenopslag achter de container leegmaken en die tafels- en stoelen-opslag afbreken. Ook het dak van de tribune moet gedemonteerd worden.

Ik wil donderdag avond beginnen met het leeghalen van de container en de opslag. Daar kan ik wel wat hulp bij gebruiken.
Op zaterdag (vanaf een uur of 9) ga ik aan de slag om de tafels- en stoelenopslag af te breken. Ook daarbij zijn een paar (of enkele paren) helpende handen meer dan welkom.

Laat mij even via een appje of een reactie op facebook weten als je wilt komen helpen. Als je komt helpen, denk dan om een paar werkhandschoenen. Wat gereedschap is ook welkom.(schroefboormachines, doppendoos, hamer, breekijzer)
Ook tijdens deze activiteiten gelden de RIVM-maatregelen.

Groet,
Johan