Inleveren sponsorkleding 2019-2020

Geplaatst 18-06-2020

Geplaatst door Nicole van Schaik

Inleveren sponsorkleding:

Het seizoen is helaas al een tijdje afgelopen, maar gelukkig wordt er alweer vol op getraind in de nieuwe teams. Wel is er nog wat sponsorkleding dat moet worden ingeleverd!
De inleverdatums van de sponsorkleding zijn: Maandag 22 en donderdag 25 juni tussen 18:00 en 20:30!

Net als anderen jaren houdt iedereen z’n wedstrijdshirt thuis (behalve de selectieteams met nummers achterop), maar wil je nou een anderen maat voor volgend jaar, dan moet je, je wedstrijdshirt op de inleverdatums omruilen voor een nieuwe. Zo heeft iedereen een goede maat voor volgend jaar zelf al thuis. Vorig seizoen is het bestellen niet op tijd gegaan waardoor het nog niet klopte met de shirts. Hiervoor wil wij graag onze excuses maken en hopen dat het dit seizoen beter gaat.

Als jouw maat niet aanwezig is wordt deze besteld en zal je begin van het nieuwe seizoen een shirt ontvangen.
Verder gaat het hetzelfde als voorgaande jaren en willen we dus het volgende van jullie hebben:
  • Van alle teams de shirtjes tassen. Met alle zwarte shirts en hesjes die jullie aan het begin van ons hebben gekregen.
  • Teams die shirts met nummer hebben alle shirtjes in shirtjestas inleveren.
  • Teams met trainingspakken en/of anderen sponsorkleding moeten deze inleveren.
  • Ben jij trainer/coach en heb je een trainingspak en/of trainersjas van Fortissimo en stop jij dit seizoen?
    • Dan is het verplicht je pak en/of jas in te leveren.
  • Aan de spelers van de selectie willen wij vragen zowel pak, tas, inschietshirts en rokjes/broekjes in te leveren.
Er zijn net als vorig jaar weer 2 inlevermomenten. Wij verwachten dat jullie dan ook langskomen om alles in te leveren. (Kan je op dit moment echt niet aanwezig zijn, dan verwachten wij dat jullie je kleding op een ander moment persoonlijk aan ons komt geven. Hiervoor moeten jullie persoonlijk met ons een afspraak maken. Dit kan via onze mail sponsorcommissie@kvfortissimo.nl.)

Iedereen alvast bedankt voor de medewerking!

Groeten,
De sponsorcommissie Viënna Verweij & Nicole van Schaik.

• Bart Mulder
  • Riek Kers