Gezocht: Corona coördinatoren

Geplaatst 09-05-2020

Geplaatst door Tim van der Weert

Vind u het ook zo fijn dat uw kinderen lekker weer kunnen sporten? Vanaf volgende week is dit weer mogelijk voor alle spelers. Het voornemen is dan ook om vanaf 11 mei alle teams toe te laten op het veld.

Er wordt op dit moment druk gewerkt aan een trainingsrooster en aan het werven van Coco’s (Corona coördinatoren). Deze Coco’s zijn hard nodig om de trainingen “Coronaproof” te laten verlopen. Deze persoon houdt toezicht op het gebruik van de accommodatie en zorgt dat iedereen zich aan de regels houdt.

Wij zoeken dan ook meerdere ouders, andere leden en niet-leden om af en toe een avond Coco te zijn. Dus wil je een steentje bijdragen, geef je dan op via Tim van der Weert of stuur een mailtje naar technische-commissie@kvfortissimo.nl