Corona update - Trainingsschema per 25 mei

Geplaatst 18-05-2020

Geplaatst door Tim van der Weert

We zijn inmiddels alweer een paar weken bezig met de corona-trainingen en iedereen is (met gepaste afstand) lekker aan het korfballen. We zien echter wel dat het schema voor zowel spelers/speelsters, trainers en corona coördinatoren heel intensief is. Er is dus gezocht naar een oplossing die voldoet aan de corona richtlijnen, maar waarbij we efficiënt gebruik kunnen maken van het veld. Zie hier dan ook het nieuwe schema wat ingaat per 25 mei:
  Het trainingsschema kan je vinden op de pagina van de Technische Commissie (onder het kopje competitie). Hiervoor moet je wel ingelogd zijn. Wij houden deze pagina up to date met eventuele wijzigingen.

Voor, tijdens en na de training is een herkenbaar aanspreekpunt - de corona-coördinator (Coco) - voor trainers, spelers en ouders aanwezig. Wij zijn op zoek naar meerdere ouders, andere leden en niet-leden om af en toe Coco te zijn. Het is ook mogelijk om een gedeelte van de avond coco te zijn. Dus wil je een steentje bijdrage, geef je dan op via Tim van der Weert of stuur een mailtje naar technische-commissie@kvfortissimo.nl.

De richtlijnen die eerder zijn gecommuniceerd voor alle jeugdteams zijn nog steeds van toepassing. Klik hier voor alle richtlijnen.

Alle midweekteams, de recreanten en de senioren volgende dezelfde richtlijnen als de C-, B- en A-jeugd. Dat betekent dat alle spelers en speelsters voor, tijdens en na de trainingen 1,5 meter afstand van elkaar houden.

Met uitzondering van de selectie trainen alle teams tot 1 juni in de oude samenstelling. Na deze datum gaan alle teams zoveel mogelijk in de nieuwe samenstelling trainen.

Bij vragen kan je een e-mail sturen naar technische-commissie@kvfortissimo.nl.

Sportieve groet,
Het bestuur en de Technische Commissie