Winst en zochtocht naar topper

Geplaatst 08-03-2020

Geplaatst door Marc Verhoeven

Nog een paar weken en het zaalseizoen zit er alweer op. Voor het ene team een succes voor de ander wat minder. Het belangrijkste is de glimlach en gelukkig dat zie je maar al te vaak bij Fortissimo.

Binnen de selectie gebeurt er ook van alles. Ruben heeft een tijdje geleden aangegeven dat hij gaat stoppen aan het einde van dit seizoen. Dus zijn we (TC, Bestuur en ik zelf) druk op zoek naar een nieuwe trainer voor S2. Wat voor trainer zoeken we dan?

Tja………. Als ik mag kiezen zoek ik iemand die nog enthousiaster is dan ikzelf altijd ben. Iemand die zijn/haar woordje klaar heeft (want selectiespelers hebben immers altijd een grote mond ;-) geintje hoor!) en iemand die verstand heeft van korfbal. Het liefst iemand die graag als trainer op het hoogste podium wilt staan, lees NK’s……… uiteindelijk gaat het er niet om wat je kan, maar wat de ambitie is :-)  Dus weet je iemand, herken je jezelf in mijn profiel of ben je gewoon geïnteresseerd, bel Rogier! (Sorry Rogier, voor alle telefoontjes die je nu gaat krijgen)

En met ambitie zit het bij Fortissimo wel goed, we mopperen wel eens wat, maar eigenlijk willen we allemaal het beste, het leukste en de meeste wedstrijden winnen. Of je nou in S1 speelt of in de F-tjes.  En dat was afgelopen zaterdag te zien.

Mijn Fortissimo S1, ons Fortissimo 1, moest voor de tweede keer dit seizoen tegen HKC in Utrecht. Wat gaaf dat er meer dan 50 Fortissimo-ers afreisden richting Utrecht. Jullie zijn er altijd! Wat gaaf dat we weer van HKC hebben gewonnen. Wat gaaf dat Martin weer stap voor stap terug komt. En wat gaaf dat Joelle de volgende is die weer gaat aanhaken. Nog ff en we kunnen de reservebank weer inklappen en opruimen.

En dan die wedstrijd, ja gewoon gewonnen zoals bijna altijd van HKC niet meer, niet minder!

Volgende week zaterdag spelen er weer veel teams thuis in de Fortisismo-hal. We starten met de F1, F3, D2, C1, B1 & A1. Daarna Fortissimo 2 (druk in de weer om in de 3e klasse te blijven) speelt thuis tegen Victum en daarna speelt Fortissimo 1 tegen DKOD, juich ze naar de overwinning!