Schoolkorfbaltoernooi 3 april 2020 - Vrijwilligers gezocht!

Geplaatst 11-01-2020

Geplaatst door Tim van der Weert

Na het grote succes van vorig jaar organiseert Fortissimo ook dit jaar weer op VRIJDAG 3 APRIL 2020 een schoolkorfbaltoernooi.
Net zoals elk jaar zijn er dit jaar weer veel vrijwilligers nodig en zijn we op zoek naar:
  • Scheidsrechters
  • Trainers voor de trainingsavonden op maandag 30 maart en dinsdag 31 maart
  • Coaches voor als de school zelf geen coach kan regelen
  • Mensen die kunnen helpen bij op- en afbouw

Dit toernooi mag voor middelbare scholieren ook gebruikt worden als je maatschappelijke stage. Dus een makkelijke en leuke manier om daarvoor uren te maken.

Heb je die middag tijd en wil je graag de vereniging helpen? Stuur dan een mail naar schoolkorfbalcommissie@kvfortissimo.nl of geef je op bij een van de mensen van de commissie. Kan je niet de hele middag, maar wil je toch je steentje bijdragen? Dan kan je je ook opgeven voor een gedeelte van de middag. Het toernooi is van 15.00 uur tot uiterlijk 19.00 uur.

Oftewel zet het toernooi op vrijdag 3 april 2020 alvast in je agenda en geef je op als vrijwilliger. Laten we met z’n allen van deze dag een succes maken!!

Groetjes,
De schoolkorfbal commissie (Susanne, Joëlle, Nadine, Sandra en Tim)