RABO ClubSupport

Geplaatst door Guus Langemeijer

Rabo ClubSupport

De afgelopen weken is de RABO ClubSupport gehouden, voorheen de RABO Clubkas
Leden van de Rabobank kunnen hun stem uitbrengen op de vereniging die zij een warm hart toedragen. Deze stemmen zijn geld waard, hoe meer stemmen des te hoger is de bijdrage. Afgelopen maandag was de uitreiking in het Fulco theater.

Alleen leden van de RABO bank mogen stemmen
Hoe wordt je lid? De enige voorwaarde is dat je een rekening hebt bij de Rabobank. Via de website https://www.rabobank.nl/lokale-bank/utrechtse-waarden/ kan men zich aanmelden als lid. Het verplicht je tot niets, heeft louter voordelen. Hier kan je nu ook de resultaten per vereniging zien die hebben meegedaan.

De afgelopen twee jaar kreeg Fortissimo 502 en 506 euro  met resp 115 en 104 stemmen.
Dit jaar mocht Fortissimo 498 euro ontvangen met “slechts” 67 stemmen.
Waarschijnlijk is het totaal aantal uitgebrachte stemmen gedaald hetgeen het bedrag per uitgebrachte stem weer ten goede kwam. Dat was dus weer een meevaller voor de verenigingen die wel meegedaan hebben. Het te verdelen bedrag is al drie jaar 100.000 euro.

Ik hoop dat volgend jaar het aantal uitgebrachte stemmen op Fortissimo weer een stijging zal laten zien. Dus ben je nog geen lid en heb je wel een rekening bij de RABO, meld je vandaag nog aan dan kan je volgend jaar mee stemmen!
Hartelijk dank aan alle leden en niet leden die op onze club hebben gestemd.

Namens het bestuur.                                                                                                                                                                                     Guus Langemeijer