KOM KIJKEN BIJ! Fortissimo's 4-kamp

Geplaatst 28-10-2019

Geplaatst door Quinty Zaal

Maandagavond 4 november begint het zaalseizoen voor de selectie, het derde en de A1. Waar deze week de 1e teams al beginnen aan de start van hun seizoen, mogen wij volgende week van start. Om zo goed mogelijk voor te bereiden op het zaalseizoen, spelen we een onderling toernooi in sporthal de Oever. Natuurlijk grote dank aan de B1 die eenmalig op de dinsdag wil trainen in het Cals College. De eerste wedstrijd wordt ingefloten om 20:00 en de laatste wedstrijd wordt afgefloten om 22:15. De wedstrijden gaan 20 minuten gaan. Het eerste, tweede, derde en de A1 spelen allemaal een keer tegen elkaar, om te wennen aan de zaal of wellicht om te stunten tegen een ander team?

De wedstrijden worden gespeeld onder leiding van Fulco van Schaik en Mark ter Horst, mede dank ook aan hun. Mocht je nou niet hoeven trainen, heb je een avondje vrij of heb je gewoon niets te doen? Kom dan kijken naar fortissimo's 4-kamp waarbij alle teams hun best gaan doen om van elkaar te winnen. Mochten er nog vragen zijn aan de hand dit bericht kunnen deze gesteld worden aan een van de trainers/coaches van 1,2,3, A1 of aan mij.

Tot dan!
Quinty Zaal