Afscheid Ria de Kuijer

Geplaatst 16-10-2019

Geplaatst door Guus Langemeijer

Afscheid Ria de Kuijer

Binnen iedere vereniging zijn er altijd mensen aanwezig die achter de schermen het nodige werk verrichten waar lang niet iedereen bij stil staat. Een van die werkzaamheden is het schoonhouden van kantine en toiletten tijdens de uren dat er niemand aanwezig is. Na een inwerkperiode bij Joke Klein heeft Ria de Kuijer deze werkzaamheden de afgelopen 16 jaar met veel plezier gedaan. Je kon altijd een beroep op haar doen. Was er vrijdagavond een feest geweest dan ging Ria  er zaterdagochtend weer vroeg tegen aan en was alles weer opgeruimd en schoon bij aanvang van de wedstrijden. Bij nacht en ontij stond zij klaar voor Fortissimo. Tijdens het afgelopen seizoen had Ria te kennen gegeven dat ze wilde stoppen. Ze heeft inmiddels de pensioengerechtigde leeftijd bereikt en wilde het wat rustiger aan gaan doen. Zo gezegd zo gedaan maar waar haal je zo gauw een vervanger vandaan ! Op oproepen via de site en facebook kwamen geen reacties en dan zit je toch als vereniging aardig in je rats. Dan besef je pas hoe verwend wij zijn geweest gedurende de jaren dat Ria er was. Toen we bijna de hoop hadden opgegeven kwamen we in gesprek met Karin Douwes die in haar kennissenkring iemand kende die hier wel oren naar had. Wij zijn blij dat we voor Ria een prima vervanger hebben gevonden en hopen hier nog lang gebruik van te mogen maken.

Ria, nog bedankt voor al het schoonmaakwerk in de voorbije jaren, ga genieten van je vrije tijd en heel veel woonplezier straks in je nieuwe woning.

Guus Langemeijer en Ellen Klein

• Cees Vink