De Grote ClubActie (GCA) 2019 gaat van start!!

Geplaatst 04-09-2019

Beste (ouders van) leden van K.V. Fortissimo,

Begin september 2019 start de Grote Clubactie. Wij doen ook mee en wij willen natuurlijk zoveel mogelijk loten verkopen. Een lot kost € 3,-. Van de opbrengst is maar liefst 80% (ofwel € 2,40 per lot) voor de vereniging! Bovendien maken lotenkopers kans op fantastische prijzen met als hoofdprijs een geldbedrag van € 100.000,-! Hieronder vind je meer informatie over deze Clubactie.

Wat is de bedoeling?
Het (ver-)kopen van de loten is heel eenvoudig.  Wij werken met:
Eenmalige machtiging:  Alle jeugdleden krijgen tussen donderdag 5 en donderdag 12 september '19 een intekenlijst of een lotenboekje uitgedeeld. Hiermee kunnen zij loten verkopen. De koper vermeldt zijn gegevens (o.a. het IBAN rekeningnummer en een handtekening) op één van onze intekenlijsten of in één van de lotenboekjes en het bedrag wordt via eenmalige machtiging (SEPA) van de rekening afgeschreven. Het lotnummer staat op het bankafschrift. Let op! Alle kampdeelnemers kunnen voor ieder verkocht lot op een intekenlijst of in een lotenboekje één euro terug verdienen van hun kampgeld.
Online: Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link naar onze persoonlijke online verkooppagina. Nodig al je familie, vrienden en kennissen uit om op deze pagina een lot van onze club te kopen. Het bedrag wordt eenmalig van de rekening van de koper afgeschreven. Het lotnummer wordt op het bankafschrift vermeld.

Aan wie mag  je verkopen?
Je mag de loten verkopen aan wie je wilt, te beginnen bij je familie, vrienden, buren, enz. Daarnaast kun je langs de deuren gaan in jouw buurt, zodat je zoveel mogelijk loten verkoopt. Aan alle jeugdleden worden de komende week lotenboekjes of intekenlijsten uitgedeeld. Let op: lotenkopers moeten wel 18 jaar of ouder zijn!

Verkoopboekje inleveren
Is je boekje/intekenlijst vol of ben je klaar met verkopen? Lever het dan in bij Roos van Doorn (Reigerpad 26), Maaike Volaart (Vronesteijn 28) of in de inleverbox in de kantine vóór 31 oktober ’19. Zij zorgen ervoor dat het verder in orde komt. Wil je meer verkopen? Roos en Maaike kunnen jou een nieuwe intekenlijst geven.

Ter promotie van deze actie zijn wij op zaterdag 7 september aanwezig op het veld met een GCA tafel. Hier kun je intekenlijsten ophalen, maar ook gewoon een lootje kopen!

Wij hopen op een geweldig resultaat. Heel veel succes met de verkoop van de loten!

Met vriendelijke groet,

Ellen Klein, Maaike Volaart, Marianne van Schaik, Tessa Hintzen en Roos van Doorn (kampcommissie),