A PHP Error was encountered

Message: Trying to access array offset on value of type null

Filename: plugins/user.php

Line Number: 358

Stukken Jaarlijkse Algemene Vergadering maandag 24 juni 2019 | Nieuws | KV Fortissimo

Stukken Jaarlijkse Algemene Vergadering maandag 24 juni 2019

Geplaatst 11-06-2019

Geplaatst door

Aan de leden, ouders van (jeugd)leden, functionarissen en donateurs van Fortissimo,

maandag 24 juni aanstaande om 19.45 uur staat de Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering gepland

Wij willen jullie er op attenderen dat ieder lid van 16 jaar en ouder verplicht is de J.A.V.  bij te wonen. Indien je om dringende reden toch niet aanwezig kunt zijnwil je je dan tijdig bij de secretaris (vanvlietmyra@hotmail.com) afmelden?

De concept agenda en stukken voor de Jaarlijkse Algemene Vergadering staan vanaf nu op de website. Je vindt deze op de pagina Bestuurstukken onder het kopje JAV 24 juni 2019 (onderaan). Let op: je moet ingelogd zijn om het kopje bestuursstukken te kunnen zien.

We hopen jullie allen te zien 24 juni.

Namens het bestuur,
Myra van Vliet, secretaris