Nieuwe dames Fortissimo Selectie

Geplaatst 27-06-2019

Geplaatst door Marc Verhoeven

Komend seizoen verwelkomen we twee nieuwe dames in de selectie van Fortissimo! Silvy is natuurlijk geen onbekende maar zal komend seizoen een plekje proberen te bemachtigen in de selectie. Simone afkomstig van SDO Kamerik heeft vorige week een kennismakingsgesprek gehad met Ruben & Marc, Ze zal na de zomervakantie aansluiten en mee-strijden met de andere dames voor een plek binnen de Fortissimo Selectie.
Simone en Silvy stellen zich voor:

Beste Fortissimoers,
Ik ben Simone Kastelein, 23 jaar en kom vanaf volgend seizoen bij jullie korfballen. Een nieuw gezicht, bij voor mij een nieuwe club. Mijn korfbalroots liggen bij SDO in Kamerik, waar ikzelf vanaf m’n zesde jaar, maar ook de rest van de familie het korfbal met de paplepel ingegoten hebben gekregen.

Zo’n half jaar geleden ben ik naar IJsselstein verhuist en met het nieuwe korfbalseizoen in het vooruitzicht wilde ik weer gaan korfballen. En ja dan kom je natuurlijk bij Fortisismo uit, wat een mooi complex hebben jullie zeg!

Voor nu een fijne vakantie allemaal en tot snel.
Simone

Hi all,
Ik ben Silvy van Schaik, 18 jaar en speel aankomend seizoen in de selectie van Fortissimo.

Ik ben dit jaar afgestudeerd aan mijn MBO opleiding Media & Communicatie en ik start aankomend seizoen aan de HBO opleiding Creative Business. Daarnaast is mijn leukste hobby natuurlijk korfbal.

Jullie kennen mij misschien van Fortissimo A1 waarin ik het afgelopen jaar met plezier heb gespeeld. Daarin zijn we samen gepromoveerd naar de 1e klasse. Vanaf de welpjes ben ik begonnen met korfballen bij Fortissimo. Nu is het tijd voor mij om met plezier, alles wat ik in de afgelopen jaren heb geleerd te laten zien in de selectie!

Voor nu genieten van de vakantie en tot het nieuwe seizoen!
Silvy

• Cees Vink