De E4 is kampioen!!

Geplaatst 15-06-2019

De E4: een nieuw team dit seizoen gestart in de zaal. Met (bijna) allemaal kinderen die pas een half jaar korfballen. En wát voor een kinderen. Met de wil om nieuwe dingen te leren, een gezonde dosis fanatisme en vooral heel veel teamgevoel!! Bereid om voor elkaar een stapje harder te lopen, te kijken waar de kansen liggen en elkaar positief te benaderen. Daarmee waren zij een waardige tegenstander in de wedstrijden tegen Dalto, Victum en Hemur Enge. Hoe ontzettend aan elkaar gewaagd de teams zijn bleek vandaag, toen wij na afloop van onze wedstrijd hoorden dat we met 3 teams gedeeld kampioen geworden zijn. Voor Jens K., Kyran, Stijn, Reshan, Amy en Suus een grote verrassing en tegelijkertijd een ware belevenis!!

Jullie begrijpen dat wij als trainer en coach hartstikke trots zijn!!! Nóg een kampioen binnen Fortissimo!

En voor de trainers/coaches die volgend seizoen één van onze kinderen in hun E of D team krijgen: jullie boffen met deze toppers!

Zinda & Roos