Coördinator Oefenwedstrijden Senioren/Junioren gezocht!

Geplaatst 25-06-2019

Geplaatst door Marloes van den Boom

Het seizoen is weer aan het einde gekomen. Tijd om de vakantie te vieren en op te laden voor het nieuwe seizoen. De afgelopen jaren heb ik mij ingezet om de oefenwedstrijden te regelen voor onze senioren en junioren. Nu is het tijd om het stokje over te dragen!

Heb jij zin in een nieuwe uitdaging waarbij je, je eigen tijd kan indelen en je ons vlagenschip, overige senioren en de junioren blij kan maken? Dan is deze vrijwilligersfunctie wat voor jou! Je kan zeker genieten van aankomende zomerperiode, want de oefenwedstrijden voor de eerste helft veldseizoen zijn zo goed als geregeld. Dus dit maak ik nog af!

Heb jij zin in deze functie? Laat het mij dan weten! Ook als je nog meer vragen of twijfels hebt, ik neem ze graag weg.
Ik hoor het graag snel van je.
Groeten, Marloes van den Boom
oefenwedstrijden@kvfortissimo.nl