B1 kampioen

Geplaatst 03-06-2019

Geplaatst door Nicole Varwijk

Jaaaaa ook onze B1 is afgelopen zaterdag kampioen geworden. Wat helaas 1e helft veld en de zaalcompetitie niet lukte is onze B1-ers afgelopen zaterdag wel gelukt. Met nog 2 speelrondes en 4 punten voorsprong op de nummer 2 wisten we dat we aan 1 punt genoeg hadden om het kampioenschap veilig te stellen. Makkie zou je denken…….

Onze directe tegenstander Mia had echter andere ideeën en deed er alles aan om het ons zo moeilijk mogelijk te maken. Tactisch heeft Mia het goed gespeeld en na een spannende wedstrijd waarin Fortissimo B1 wel steeds op voorsprong heeft gestaan is de eindstand uiteindelijk 12-12 geworden.

Onnodig moeilijk maar wel typisch voor de B1 om NIET de makkelijkste weg te kiezen! Maar hé wat maakt het uit, we zijn gewoon verdient KAMPIOEN!!!!!

Terug bij Fortissimo hebben we een feestje gevierd inclusief de traditionele duik in de IJssel (lekker verfrissend).

Komend weekend gezellig op kamp en daarna nog 1 wedstrijd vrijuit spelen.

Supporters dank voor jullie trouwe support!

Angelique & Adri