Kampioen word je niet alleen, maar met z'n allen!

Geplaatst 29-05-2019

Geplaatst door Marc Verhoeven

Beste leden,
Zoals jullie weten, kan aanstaande zaterdag Fortissimo 1 kampioen worden in de 3e klasse. Als we winnen keren we terug naar de tweede klasse. Ontzetend leuk voor de vereniging en bovenal het harde werken van de selectie wordt op deze manier beloond. En ja als trainer ben je dan een beetje trots :-).  We hebben 100 toeters gekocht, Fortmania is met Vak F van alles van plan, dus als je in de buurt bent van het sportpark, kom gezellig even kijken. En als het lukt, drinken we na afloop een heerlijk drankje!

De B1 van Angelique en Adrie speelt na een lastig zaalseizoen, een heel lekker veldseizoen. 8 Punten uit 4 wedstrijden, heerlijk. Zaterdag kunnen ze kampioen worden op het veld bij Mia. Winst is natuurlijk belangrijk, maar als je de stand bekijkt, moet het lukken. Succes in Amersfoort!!!

Maar ook de B2 van Jasper, Zinda (en nog een klein beetje Daan) kan op het veld alweer een kampioenschap op hun lijstje bijschrijven. Daarvoor moet natuurlijk zaterdag wel gewonnen worden en dan zijn deze toppers kampioen! Om 10:00 uur op het Fortissimo veld.

Een echte kampioenswedstrijd tussen de nummer 2 en nummer 1 is aanstaande zaterdag het programma van de D1 van Vincent en Richard. DVO staat 1 puntje achter. Winst is 3 punten met nog 1 wedstijd te gaan. Ofwel kampioen worden in Bennekom!

En dan als laatste de E1, ook daar een spannende wedstrijd tussen de nr 1 en nr 2. Slechts 1 punt heeft de ploeg van Rob & Dennis nodig om kampioen te mogen zijn. Thuis op het Fortissimo veld om 11:00 uur.

En das nog niet alles natuurlijk. Want ook S3, Mw2, E2 en de E4 zijn dit seizoen nog in de race. Niet komende zaterdag maar het weekend nadat jullie op kamp geweest zijn.

Al met al een hele mooie lijst potentiele kampioenen, want hoe je het ook leest, we moeten natuurlijk eerst nog even allemaal winnen.

Namens de selectie wens ik alle "bijna" kampioenen, ontzettend veel succes!

Marc

• Cees Vink