Veel spannende wedstrijden morgen bij Fortissimo

Geplaatst 19-04-2019

Geplaatst door Marc Verhoeven

Voor een enkel team is het veldseizoen vorige week al begonnen. Maar Zaterdag 20 april beginnen alle andere teams van Fortissimo ook de slotfase van de competitie.

Fortissimo 1 krijgt Animo op bezoek uit Geldermalsen. De openingswedstrijd van het korfbalseizoen in de betuwe was voor Fortissimo even wennen. Een nieuwe trainer, nieuwe spelers en een vernieuwde samenstelling zorgde ervoor dat de winst uiteraard mee naar IJsselstein ging.

Beide teams willen graag promoveren en zullen er vandaag alles aan doen om de winst te pakken. Fortissimo heeft de afgelopen 4 wedstrijden gewonnen met mooie cijfers Dubbel Zes 28-15, Skunk, 28-20, HKC Haarlem 19-18 en Eemvogels 25-12. De weersverwachting is goed dus laten we hopen op een doelpuntenfestijn.

Fortissimo 2 speelt thuis tegen Mia uit Amersfoort, een taaie ploeg! Ook voor Fortissimo 2 zijn er nog mogelijkheden op de eerste plaatst. De blessures in het team zijn voorbij en met de terugkomst van Fabian Pasman zal menig tegenstander het moeilijk krijgen.

Fortissimo 3 en Fortissimo 4 zijn beide kampioen geworden in de zaal en dat schept natuurlijk verwachtingen op het veld. Go for it!

Fortissimo A1 speelt thuis om 12:30 tegen Fiducia uit Vleuten. Op papier de zwaarste wedstrijd van het veldseizoen. Het kampioenschap in de zaal heeft onze A1 vleugels gegeven en dat zullen ze in dit paasweekend laten zien. Ben je erbij?

Fortissimo  B1 speelt net als Fortissimo 2 tegen Mia uit Amersfoort. In de zaal hard gewerkt met leuk resultaat en Fortissimo B3 speelt thuis tegen RDZ uit Zeist. Ook hier zie je leuk korfbal met enthousiaste spelers en coaches!

Terug van het hoofdklasse avontuur begint Fortissimo C1 in de 1e klasse en gaan deze toppers laten zien wat ze tijdens het spelen in de "jeugdleague" hebben geleerd.

De D1, E2, E4 en de F1 gaan ook aan de bak op het Fortissimo veld, Op naar de punten.

En dan al die andere Fortissimo teams die komende zaterdag op de uitvelden spelen, ontzettend veel succes.

Succes Allemaal, geniet van het weer en natuurlijk van het korfbal :-)

Bekijk hier het hele wedstrijd programma

• Stef van Veenendaal
  • Teun van der Vusse