Geslaagd schoolkorfbaltoernooi 2019

Geplaatst 07-04-2019

Geplaatst door Susanne Koch

Afgelopen vrijdag was ons schoolkorfbaltoernooi op onze mooie nieuwe velden. Dit jaar voor het eerst op vrijdagmiddag. Wat een ontzettend geslaagde middag was het!
59 teams van 9 basisscholen uit IJsselstein deden deze middag mee. Het hele veld vol met ouders en kinderen. Er werd onderling gestreden voor de prijzen. Fanatieke kinderen, maar vooral veel vrolijke gezichten en een ontzettend gezellige sfeer.

Fantastisch om te zien hoe we zo’n groot toernooi met onze vereniging kunnen organiseren en dat zoveel vrijwilligers zich inzetten. Via deze weg willen Joëlle en ik iedereen nogmaals ontzettend bedanken!

Mocht je nu enthousiast geworden zijn tijdens het schoolkorfbaltoernooi, dan is er nog een mogelijkheid om een keertje te komen trainen.
Op maandag 8 april, donderdag 11 april, maandag 15 april, donderdag 18 april, maandag 6 mei en/of donderdag 9 mei kan je van 18.00 tot 19.00 uur komen trainen. Vooraf aanmelden is niet nodig!

Groetjes,
Susanne