SKF thuis, altijd makkelijk ;-)

Geplaatst 31-03-2019

Geplaatst door Marc Verhoeven

Zaterdag 30 maart werden de laatste wedstrijden gespeeld in de zaal. Met een mooi wedstrijdprogramma, wilde S2 een mooie afsluiting maken van het zaalseizoen in onze hal. Fabian Pasman komt ons weer versterken en is vanaf deze week officieel toegevoegd aan de selectie.

De afsluiting in de zaal mocht Fortissimo gaan doen tegen SKF. Wat wij nog weten van de uitwedstrijd eerder dit jaar is de (zwakke)beginfase. Hierin wist SKF toen ook goed gebruik van te maken, SKF kwam hier 7-1 voor te staan. En dat wilden we niet nog een keer.

Met duidelijke instructies van Ruben, goed overleg in de vakken en heel veel zin begonnen we de wedstrijd. Fortissimo begon de wedstrijd goed en al gauw stond er een 4-0 voorsprong op het scorebord. Onze captain Fabian B. was scherp in zijn afronding en bij de rust had hij al 5 doelpunten erin liggen. De ruststand was 14-4.  Ook de tweede helft kon SKF zich niet weren tegen ons aanvallende spel. Er hing een fantastische sfeer in de hal en deze heerste ook binnen het team. Fortissimo bleef doorgaan en speelde een leuke en goede wedstrijd met veel doelpunten. Fortissimo heeft deze wedstrijd met 26-14 gewonnen. Een overwinning die zeker verdiend was en we met hard werken hebben binnengesleept.

Wij willen iedereen die ons heeft aangemoedigd bedanken voor de geweldige support.

Wij gaan ons voorbereiden op het veldseizoen. De nieuwe velden liggen er prachtig bij en wij als selectie zijn trots op de uitstraling van de vereniging. Op zaterdag 20 april hebben wij onze eerste thuiswedstrijd tegen de koploper MIA.

Vienna

• Cees Vink