Niels van Houten 25 jaar lid

Geplaatst 24-03-2019

Geplaatst door Nadine Arendse

Afgelopen vrijdag was Niels met een smoes door zijn moeder thuis gehouden. We wilde hem namelijk namens het bestuur komen verrassen en feliciteren met zijn 25-jarig jubileum. Begonnen op zijn vierde, tussendoor een half jaartje op judo gezeten, maar wel lid gebleven! Niels was enorm verrast en samen met zijn ouders hebben we oude herinneringen opgehaald. Een heel mooi kampioenschap in de D1 met zijn vader als coach kwam bij Niels al snel in gedachten.  Niels heeft alle jeugdteams mooi doorlopen en ook in de senioren heeft hij alle teams gehad. Hij begon in het vierde omdat hij niet meer wilde trainen, vervolgens maakte hij de stap naar het derde, het tweede en zijn laatste jaar speelde hij in het eerste. Het kampioenschap in het tweede was voor Niels ook een hoogtepunt. Naast allemaal herinneringen over het korfballen zelf kwamen er ook allerlei herinneringen naar voren over het vele vrijwilligerswerk dat Niels voor onze club heeft gedaan. Zijn ouders en broertje zijn ook zeer actieve leden en samen met zijn moeder begon hij dan ook met training geven. Als gezin hebben ze een aantal jaren geleden de kroesbeker ontvangen voor al het werk dat ze hebben verricht. Niels is afgelopen jaar helaas gestopt met spelen. Zijn vriendin en hij waren beide klaar met studeren en van plan om samen te gaan wonen, het was alleen nog onduidelijk waar. Nog altijd is dit niet duidelijk, wij hopen dat Niels snel samen met zijn vriendin een heel mooi huisje vindt! En wie weet, is dit huisje dichtbij Fortissimo en blijven we Niels vaak op onze club zien. Niels, bedankt voor je actieve inzet de afgelopen 25 jaar, we hopen dat je nog heel veel jaren meer lid blijft van onze mooie club!