Een spandoek in de hal? Het kan....

Geplaatst 08-02-2019

Geplaatst door Marc Verhoeven

Beste allemaal,

Een berichtje namens de supporterscommisie.

Ons bereikte het bericht dat er binnen de club wat vragen zijn over de spandoeken die we op de thuiszaterdagen van de selectie ophangen in de hal.  Zoals jullie weten zijn we lekker bezig met de de supporterscommissie en proberen we bij de wedstrijden van Fortissimo 1 de 9eman te zijn.

De gemaakte spandoeken zijn natuurlijk te gebruiken voor en door alle teams. Echter is het voor ons onmogelijk om dat iedere zaterdag op te hangen en ook weer op te ruimen. Vandaar dat we hebben afgesproken het eerste jaar dat alleen op de thuiszaterdagen te doen.

Maar zoals we begrijpen, willen natuurlijk alle teams in een leuk versiede IJsseloever spelen en daarom vertellen we in dit berichtje hoe je de spandoeken kunt ophangen en waar je ze weer dient op te ruimen.

De spandoeken liggen opgerold in de heren kleedkamer op het veld. Je hangt ze heel gemakkelijk op door bouten in de gaatjes in de muur te doen. Dit zakje met bouten is te vinden in het laatje onder de bar (bekende sleutellaatje).  De tip is om eerst de bout in de muur te doen en daarna het spandoek er aan op te hangen.

De volgende spandoeken hangen meestal op de volgende plek in de zaal.
Het clublied hangt aan de muur bij de thuis reserve bank.
Het Fortmania spandoek hangt naast de klimhal.
Het One Dream One Team spandoek hangt boven de tegenstanders supporters bank.
Dan hebben we nog een spandoek met een welkomsbericht. Deze hangt aan de muur naast het kantine raam.

De spandoeken mogen niet blijven hangen in de zaal, en dienen dus te worden opgeruimd na de laatste wedstrijd. Let op, nu hangen we ze zelf op, en halen we ze zelf eraf. Als jullie ze ophangen op de andere dagen, zorg er dan ook voor dat de “opruimers” weten dat ze ze moeten weghalen.

De doeken dienen opgerold te worden (niet vouwen, dan beschadigd het doek) en de bouten dienen weer in het zakje gedaan te worden. Uiteraard terug op dezelfde plek waar ze gevonden zijn, het laatje.

Als supporterscommsissie vinden we het erg leuk dat meer vraag is naar versieringen in de hal, op deze manier kunnen we met z’n allen ervoor zorgen dat het iedere zaterdag feest is in de sporthal.

Mochten er nog vragen zijn kan je deze altijd stellen aan Fleur of Inge.

Fleur, Inge & Lars

• John Arends