Fortissimo 2 succesvol in reserve streekderby

Geplaatst 03-12-2018

Geplaatst door Andre van Haaften

Op zaterdag 1 december stond op het programma de altijd lastige en belangrijke wedstrijd tegen HKC uit Utrecht. Het team had zich goed voorbereidt op de wedstrijd. Hard getraind en de wedstrijdbeelden van op het veld teruggekeken. Behalve dat de tribune goed was gevuld met onze trouwe 12e man: onze supporters. Was de sfeer in de hal verbluffend. Er hingen meerdere spandoeken, een foto van de selectie en er was een professionele uitstraling. Onze complimenten en dank gaan uit naar Marc, die dit geheel had geregeld.

We begonnen niet goed aan de wedstrijd en al gauw stond er een 1-4 achterstand op het scorebord. Mede door een geweldig schietende Merel, kwamen wij gelukkig terug in de wedstrijd en brachten we de stand terug naar 6-6. Na een gelijk opgaande strijd brak bij 8-8 de rust aan. In de rust hebben we door goede coaching van onze trainer Ruben de puntjes op de i gezet en al snel liepen wij uit naar een 13-10 voorsprong. In de tweede helft zijn er enkele wissels toegepast, die ook hebben bijgedragen aan een goed resultaat. Wij hebben de wedstrijd winnend kunnen afsluiten met een mooie uitslag van 22-16.

Ik wil benoemen dat deze overwinning en teamprestatie is geweest en loon naar werken van twee keer per week trainen, samenhorigheid in de groep en goede afstemming met ons begeleidend team.
Volgende week wacht ons een pittige thuiswedstrijd van 1 en 2 tegen Tiel'72. Wij kunnen jullie support heel erg goed gebruiken!

Programma 8 december:
13.30 Fortissimo 2 – Tiel ’72 2